Режим та графік роботи ГПД

Успішна робота групи продовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота, але й на­скільки правильно організований у ній режим. Від раціонально­го, з точки зору педагогічної і гігієнічної побудови, режиму за­лежить підвищення успішності, збереження достатньої праце­здатності і попередження втомлюваності учнів.

Дотримання упродовж тривалого часу правильного режиму сприяє зміц­ненню здоров'я, створює життєрадісний настрій і підвищує працездатність школярів. Неухильне дотримання режиму ви­ховує в учнів такі цінні якості як дисциплінованість, акуратність, організованість.

Правильне чергування в режимі дня праці і відпочинку в свою чергу сприяє збереженню в дітей найвищої працездатності.

Режим дня в групі відповідає психолого-педагогічним, гігієнічним і віковим особливостям учнів і сприя­ти перетворенню в єдиний гармонійний процес навчально-виховну роботу, відпочинок і трудову діяльність школярів.

При складанні режиму та графіку роботи ГПД враховується:

Ø відповідність режиму віковим особливостям школярів;

Ø педагогічне забезпечення чергування режимних момен­тів;

Ø раціональний розподіл часу на навчання, харчування, відпочинок, позакласні і позашкільні заходи, в тому числі максимальне перебування дітей на свіжому повітрі;

Ø дозування часу на різні види діяльності,

Ø розклад уроків,

Ø графік роботи гуртків та спортивних секцій.

Ø чітку організацію роботи дитячого колективу, єдність ви­мог до дітей і контроль за їх діяльністю.

Дозування часу на різні види діяльності в ГПД

Клас Назва заняття Час проведення
1 Денний відпочинок (сон) 1год. 30 хв.
1 - 4 Прогулянка 1 год 30 хв
2 Самопідготовка 45 хв
3 Самопідготовка 1 год 10 хв
4 Самопідготовка 1 год 30 хв
1 Спортивне заняття 35 хв
2 - 4 Спортивне заняття 40 хв
1 - 4 Тематичне заняття 20 – 30 хв
2-4 Суспільно-корисна праця 30хв ( 1раз на тиждень)
1-4 Обід 30хв

На думку вчених, біоритми більшості людей мають такі особливості:

12:00-13:00 – посилюється виділення шлункового соку; година травлення;

13:00- 14:00– працездатність знижується на 20% (порівняно з ранковою);

14:00- 15:00– тиск падає, час для хвилинного перепочинку;

15:00- 16:00– підвищення активності; час робити уроки.

16:00- 17:00– час, сприятливий для фізичних навантажень;

17:00- 18:00– приплив енергії.

!!! Прогулянки як режимний момент.doc
(181k)
Кiлькiсть переглядiв: 532

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.