Режим та графік роботи ГПД
Успішна робота групи продовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота, але й наскільки правильно організований у ній режим. Від раціонального, з точки зору педагогічної і гігієнічної побудови, режиму залежить підвищення успішності, збереження достатньої працездатності і попередження втомлюваності учнів.
Дотримання упродовж тривалого часу правильного режиму сприяє зміцненню здоров'я, створює життєрадісний настрій і підвищує працездатність школярів. Неухильне дотримання режиму виховує в учнів такі цінні якості як дисциплінованість, акуратність, організованість.
Правильне чергування в режимі дня праці і відпочинку в свою чергу сприяє збереженню в дітей найвищої працездатності.
Режим дня в групі відповідає психолого-педагогічним, гігієнічним і віковим особливостям учнів і сприяти перетворенню в єдиний гармонійний процес навчально-виховну роботу, відпочинок і трудову діяльність школярів.
Ø відповідність режиму віковим особливостям школярів;
Ø педагогічне забезпечення чергування режимних моментів;
Ø раціональний розподіл часу на навчання, харчування, відпочинок, позакласні і позашкільні заходи, в тому числі максимальне перебування дітей на свіжому повітрі;
Ø дозування часу на різні види діяльності,
Ø розклад уроків,
Ø графік роботи гуртків та спортивних секцій.
Ø чітку організацію роботи дитячого колективу, єдність вимог до дітей і контроль за їх діяльністю.
Дозування часу на різні види діяльності в ГПД
Клас | Назва заняття | Час проведення |
1 | Денний відпочинок (сон) | 1год. 30 хв. |
1 - 4 | Прогулянка | 1 год 30 хв |
2 | Самопідготовка | 45 хв |
3 | Самопідготовка | 1 год 10 хв |
4 | Самопідготовка | 1 год 30 хв |
1 | Спортивне заняття | 35 хв |
2 - 4 | Спортивне заняття | 40 хв |
1 - 4 | Тематичне заняття | 20 – 30 хв |
2-4 | Суспільно-корисна праця | 30хв ( 1раз на тиждень) |
1-4 | Обід | 30хв |
На думку вчених, біоритми більшості людей мають такі особливості:
12:00-13:00 – посилюється виділення шлункового соку; година травлення;
13:00- 14:00– працездатність знижується на 20% (порівняно з ранковою);
14:00- 15:00– тиск падає, час для хвилинного перепочинку;
15:00- 16:00– підвищення активності; час робити уроки.
16:00- 17:00– час, сприятливий для фізичних навантажень;
17:00- 18:00– приплив енергії.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.