Дата | Тема | Завдання |
16.03 | Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. | Повторити П. 28-30.Однорідні члени речення Опрацювати П.31 Виконати вправи 334,336,337,340,341,344 |
17.03 18.03 | Звертання непоширені і поширені. Риторичне звертання. Розділові знаки при звертанні. | Опрацювати П.32 Виконати вправи 351,352,353,355,358,361 |
30.03 | Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням. | Опрацювати П.33 Виконати вправи 381,382,383,384 |
31.03 01.04 | Розділові знаки при вставних словах. | Опрацювати П.33 Виконати вправи 387,388,389,390 |
Опрацювати С. 205-242
Прочитати О. Довженко «Ніч перед боєм»
Н. Бічуя «Шпага Славки Беркути»
Знати зміст творів, уміти їх переказувати, дати відповіді на запитання після творів.
Дата | Тема | Завдання |
17.03 | Величини логічного типу, операції над ними | Опрацювати п.5.1, 5.2 с. 52-53 підручник [1]; п.13.1 Скласти опорний конспект. |
19.03 | Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин | Опрацювати п.5.3- 5.5 с. 53-59 підручник [1]; |
31.03 | Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список. Співвідношення типів даних та лементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення | Опрацювати п.7.1 с. 71-74 підручник [1].. Скласти опорний конспект. Виконати задачі п. 5.6 с.60-61 підручник [1]; |
02.04 | Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин | Опрацювати п.6 с. 61-62 підручник [1]; Скласти опорний конспект. Виконати задачі п. 5.6 с.60-61 підручник [1]; |
Підручник [1] (посилання для завантаження) Щоб встановити Python в системі Microsoft Windows виконайте такі дії: у пошуковій системі Google наберіть запит «Python»; серед результатів пошуку оберіть офіційний сайт проекту (https://www.python.org); на сайті, що відкриється виберіть пункт Downloads; на сторінці, що відкриється, під написом «Download the latest version for Windows» натисніть кнопку Download Python 3.7.0. (Версія може бути новішою, ви також маєте можливість обрати попередні версії, наприклад Python 3.6.6, або Python 3.7.5 тощо. Виконані завдання (скріншоти конспектів, завдань) надсилати на адресу tzshvg@gmail.com |
Дата | Домашнє завдання |
18.03 | П. 38, № 138, 139 ст.. 203 |
19.03 | П. 39, № 141, 144 ст. 208 |
01.04 | П. 36, 38 повторити, № 152, 153 ст. 214 |
02.04 | П. 41, № 157, 158 ст. 219 |
Дата | Домашнє завдання |
18.03 | П. 22, зробити конспект |
01.04 | П. 23, зробити конспект |
Дата | Домашнє завдання |
19.03 | П. 38, № 4,5 ст. 137, письмово |
20.03 | П. 42, ст.146 |
02.04 | П. 39 |
03.04 | П. 42 |
18.03 – параграф 38, зробити короткий конспект та виписати визначення в зошит
19.03 - параграф 39-40, зробити короткий конспект та виписати визначення в зошит
1.04 – параграф 41, зробити короткий конспект та виписати визначення в зошит
2.04 – параграф 42, зробити короткий конспект та виписати визначення в зошит
Дата | Домашнє завдання |
03.04.2020 | Підготувати повідомлення на тему: «Віктимна поведінка» |
Дата | Домашнє завдання |
16.03.2020 | Підготувати повідомлення на тему: «Українські національні музичні інструменти» |
№ з/п | Дата | Завдання |
1. | 16.03 | §31 Проаналізувати документ С. 206 Вивчити терміни: Малоросія, апеляція Виписати характеристику правління (роки правління і заходи, що проводилися): · Іван Скоропадський; · Перша Малоросійська Колегія; · Павло Полуботок; · Данило Апостол; · Правління Гетьманського Уряду. Виписати і знати зміст: «Коломацьких чолобитних», «Рішительних пунктів». завдання 1-3, С. 212 (письмово) |
2. | 20.03 | §32 Проаналізувати документ С. 206 Виписати характеристику правління (роки правління і заходи, що проводилися): · Кирило Розумовський; · Друга Малоросійська Колегія на чолі з Петром Румянцевим. Аналізувати документи на С. 216-217. Скласти хронологічну таблицю С.218 Завдання 1-3, С. 219 (письмово) |
3. | 30.03 | §33 Скласти хронологічну таблицю за змістом параграфа. виписати характеристику Петра Калнишевського. Виписати зміст: · Кючук-Кайнарджійського мирного договору; · Ясського мирного договору. · Завдання 3, С. 226 (письмово) |
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
16.03.20 | Формула коренів квадратного рівняння | Параграф 21 С. 177-179, пр. 1-2 №815, 817, 819(1) |
17.03.20 | Розв’язування задач і вправ | Параграф 21, №819(2-4), 820(1), 825*(1) |
30.03.20 | Теорема Вієта | С. 183-187 пр. 1-5, №836, 841, 846 |
31.03.20 | Розв’язування текстових і прикладних задач | Параграф 23, пр. 1-5, С.190-193, №863, 865, 880* |
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
17.03.20 | Розв’язування задач з теми «Площі многокутників» | Задачі для підготовки до К. р. С. 193 №1-6 |
18.03.20 | Розв’язування задач з теми «Многокутники, площа многокутників» | Контрольні запитання №1-9, №649, 621, 619 |
31.03.20 | Синус, косинус, тангенс | П. 19.1 С. 205-207 № 668, 671, 674 |
01.04.20 | Тригонометричні тотожності | П. 19.2 №672, 673, 681, 685*(а) |
Дата | Опрацювати параграф, скласти конспект опрацьованого | Виконати задачі |
16.03 | Параграф 32 | №2 .№3 С.176, |
19.03 | Параграф 32 | №4. №5 С.176 |
30.03 | Повторити п. 31-32 | №6. №7 С.176 |
02.04 | Повторити.п.23 –п.32 | №8,№9 с.176 |
Дата | Опрацювати | Домашнє завдання |
16.03.2020 | Ст. 197, впр. 5, 6 | Ст. 198, впр. 8 (читати + перекладати; скласти 7 запитань до тексту (письмово) |
18.03.2020 | Ст. 199, впр. 1а) (читати + перекладати) | Ст. 199, впр. 1b) (письмово–написати лист другу про свій улюблений/у журнал/газету) |
20.03.2020 | Ст. 200, впр. 1, 2 (усно) | Ст. 201 (вивчити Remember Box – означений артикль the) Ст. 201, впр. 3 (письмово – вставити означений артикль the, де потрібно) |
30.03.2020 | Ст. 202, впр. 5 (читати + перекладати, письмово) | Ст. 202, впр. 4 (письмово – встановити відповідність (цифра – літера) + скласти речення |
01.04.2020 | Ст. 203 (вивчити Remember Box) Ст. 203, впр. 1 (письмово – (цифра – літера) | Ст. 205, впр. 3 (письмово) |
03.04.2020 | Підготувати проект на тему: «Interesting facts about Northern Ireland» |
16.03 С.230-236 | Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Із лірики європейського бароко. Джон Донн (1572–1631).«Щоб мучить мене…». Напруга почуттів ліричного героя. Написати коротку біографію Дж. Донна в робочий зошит. Записати визначення поняття бароко |
18.03 С.236-239 | Історичні умови,філософське та естетичні підґрунтя класи цизму.Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. Записати визначення поняття класицизм |
30.03 С.239-244 | Мольєр (1622–1673). Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Написати коротку біографію Мольєра. |
01.04 С.245-254 | Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. |
https://www.youtube.com/watch?v=zMbipjjSYbg
https://www.youtube.com/watch?v=stN9O3i7Av820.03 Опрацювати стор.134-139. Прослухати твір В.Моцарта «Концерт для флейти та арфи». Написати повідомлення "Й. Гайдн - батько класичної симфонії"
03.04 Опрацювати стор.139-145. Прослухати твір : А.Ведель «Херувимська». Письмово охарактеризувати емоційно-образний зміст музики, передати своє ставлення до неї.
Дата | Клас | Опрацювати | Домашня робота |
18.03 | 8 | Тема: Моя зачіска. Види зачісок залежно від форми обличчя. Засоби догляду за волоссям. | Стор 165 - 175 |
1.04 | 8 | Тема: Мій одяг – мій імідж. Види одягу та взуття. Догляд за одягом та взуттям. | Стор.149 -164 |
30.04 Опрацювати параграф 23, занотувати схему С.190. Дати відповідь на питання 5,6
07.05 Опрацювати параграф 24. Дати відповідь на питання 3,6
14.05 Опрацювати параграф 25. Скласти таблицю "Внутрішян політика (реформи)/ Зовнішня політика
21.05 Практична робота Опрацювати параграф 27. Дати відповідь на питання для обговорення.
28.05 Підсумкова контрольна робота. Виконати завдання 8 С.249.
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання | |
17.03.2020 | Тема - Футбол. Інструктаж з БЖД. Комплекс ЗРВ. Поєднання прийомів пересування з володінням м’ячем. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому. Дивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f_1nm-Nik4w https://www.youtube.com/watch?v=uAu5Bh8fZl8 | Підготувати повідомлення ‘’Правила гри в гандболі’’. | |
19.03.2020 | Тема - Футбол. Інструктаж з БЖД. Комплекс ЗРВ. Прискорення та ривки з м’ячем. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому. Маневрування на полі. Дивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f_1nm-Nik4w https://www.youtube.com/watch?v=uAu5Bh8fZl8 https://www.youtube.com/watch?v=uINsEmVB0nU | Підготувати повідомлення ‘’Зірки футболу’’. | |
20.03.2020 | Тема - Футбол. Інструктаж з БЖД. Комплекс ЗРВ. Прискорення та ривки з м’ячем. Фінт ‘’випадом ’’. Удари по м’ячу ногою у русі. Навчальна гра. Дивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f_1nm-Nik4w https://www.youtube.com/watch?v=uAu5Bh8fZl8 https://www.youtube.com/watch?v=zPQ4V4u9g5g https://www.youtube.com/watch?v=97QETf8tgCM | Підготувати повідомлення ‘’Зимові види спорту’’. | |
31.03.2020 | Тема - Футбол. Інструктаж з БЖД. Комплекс ЗРВ. Стрибки з імітуванням удару головою. Фінт ‘’перенесенням ноги через м’яч’’. Удари по м’ячу ногою у русі. Дивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f_1nm-Nik4w https://www.youtube.com/watch?v=uAu5Bh8fZl8 https://www.youtube.com/watch?v=zPQ4V4u9g5g | Підготувати повідомлення ‘’Хокей на льду’’. | |
02.04.2020 | Тема - Футбол. Інструктаж з БЖД. Комплекс ЗРВ. Жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою. Удари головою по м’ячу зменшеної ваги середньою частиною лоба. Фінти ‘’відходом’’ і ‘’ударом’’. Дивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f_1nm-Nik4w https://www.youtube.com/watch?v=uAu5Bh8fZl8 https://www.youtube.com/watch?v=TXcJ4Wqn9Oo | Підготувати повідомлення ‘’Метання ядра’’. | |
03.04.2020 | Тема - Футбол. Інструктаж з БЖД. Комплекс ЗРВ. Укидання м’яча з різних вихідних положень. Елементи гри воротаря: ловіння, відбивання, переведення м’яча без падіння. Дивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f_1nm-Nik4w https://www.youtube.com/watch?v=uAu5Bh8fZl8 https://www.youtube.com/watch?v=RgJKXHwZNG0 | Підготувати повідомлення ‘’Види бігу на дистанції ’’. | |
Дата | Тема | Завдання |
20.03 | Створення слайдфільму (сценарій, коментар ведучого, звукове, музичне оформлення) | Створити слайдфільм в програмі Microsoft PowerPoint «Чорнобиль - наш біль» |
27.03 | Відео. Сучасна відеотека. Відеокамера. Основи відео зйомки. Відеокліп. Домашня відеотека. Створення відеокліпу. | Опрацювати матеріал с.14-30 (посилання). Створити відеокліп «Мої домашні улюбленці» |
03.04 | Багатофункціональність телебачення. Специфіка мови телеекрану. Організація роботи сучасної телестудії. | Опрацювати матеріал (посилання). Створити рейтинг сучасних розважальних та інформаційних телепередач |
10.04 Тема: Професії: телесценарист, телережисер, телеоператор, телепортер, телеведучий, декоратор.
Створити слайдфільм в програмі Microsoft PowerPoint «Професії телебачення»
17.04 Тема: «Плюси» і «мінуси» телереклами
Опрацювати матеріал http://www.uaeconomic.com/ulens-735-1.html
Створити слайдфільм в програмі Microsoft PowerPoint «Плюси» і «мінуси» телереклами
24.04 Тема: Розвиток комп’ютерних технологій. Побудова ПК. Створення медіатекстів. Особливості роботи з текстовими, звуковими, графічними даними
Опрацювати матеріал:
http://www.icfcst.kiev.ua/MUSEUM/IT_u.html
https://www.aup.com.ua/ml/Osnovni_pidhody.pdf
Створити медіатекст на урок української літератури
08.05 Тема: Віртуальна реальність масмедіа. Творчі «комп’ютерні» професії.
Опрацювати матеріал:
https://www.eduget.com/news/najaktualnishi_profesii_2020_roku-2619
Підготувати повідомлення про одну з «комп’ютерних» професій
15.05 Тема: Ази комп’ютерної анімації.
Опрацювати матеріал:
Створити комп’ютерну анімацію
22.05 Тема: Можливості системи Інтернет. Естетичні характеристики Інтернет-сайтів.
Опрацювати матеріал:
http://arts-series-knukim.pp.ua/article/viewFile/158894/158144
Проаналізувати естетичні характеристики одного сайту
29.05 Тема: Аналіз Web-сторінок: оцінка художньо-образних ідей, дизайну
Опрацювати матеріал:
https://dl.sumdu.edu.ua/textbooks/95348/569861/index.html
Проаналізувати дизайн Web-сторінки
Виконані завдання надсилати на tzshvg@gmail.com
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.