Образотворче мистецтво

Поглиблення знань про колір, його виражальні можливості. Асоціативне сприйняття кольорів (за настроєм).

Ø Малюнки на тему «Природа прокидається», «Весняне чудо-дерево».

Елементарні поняття про гармонію споріднених кольорів (наприклад, блакитний – синій – фіолетовий, світло-зелений – зелений – темно-зелений тощо).

Ø Малюнок на тему «Весняна галявина».

Ø Створення засобами кольору певного за характером виразного образу.

Малюнок на тему «Дивовижні метелики».

Навчання грамоти, математика, я досліджую світ (посилання)

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

(ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ)

16.03 Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Аналітико-синтетичні види робо­ти зі словами-назвами предметів, які намальо­вані у«віночку» (с. 70-71).
17.03 Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту.
18.03 Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Формування вмінь читання за текстом збірки «Читаю залюбки» (про весну)
18.03 Закріплення написання слів з апострофом. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту.
19.03 Народні перлинки.Заклички. Мирилки. (с. 72-73)
19.03 Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Списування з друкованого тексту (Буквар)
20.03 Народні перлинки. Пісні-ігри. Колискові пісні. Загадки С.74-75)
20.03 Закріплення написання вивчених букв. Само диктант слів, вивчених літер
30.03 Казки-мультфільми. Казка «Кривенька качечка»(с.76-77) https://www.youtube.com/watch?v=h0WIdfgxjJc
31.03 Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Списування з друкованого тексту.
01.04 Українська народна казка «Ворон, куріпка і мишка» (с.78-79) Перегляд мультфільму Івана Франка «Фарбований Лис» https://www.youtube.com/watch?v=qYvx9A7dOHY
01.04 Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Складання і запис речень
02.04 Літературні казки. Сучасні казки. А М’ястківський «Чарівне яєчко»(с.82-83)
02.04 Звуко-буквений аналіз слів. Самодиктант слів. Самоперевірка написаного
03.04 Сучасні казки. «Їжачки» за Ю. Ярмишем. (с.84-85)
03.04 Списування з друкованого тексту. (Буквар)

Творчі завдання (посилання)

Презентація (посилання)

Цікаві тексти для читання за картинками (посилання)

МАТЕМАТИКА

(ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ)

( за завданнями друкованої основи з математики)

16.03 Складання задач за малюнком і запитаннями, схемами. Підбір запитання до умови. Кругові вирази.
17,03 Розв'язування текстових і логічних задач. Обчислення виразів на додавання і віднімання в межах 20.
18.03 Нумерація чисел від 21 до 100. Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39.Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння іменованих чисел
20.03 Утворення і назва чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Задачі вивчених видів. Малювання візерунків з ламаних ліній.
30.03 Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100. Задачі на суму та остачу.
31.03 Лічба десятками в межах 100. Порівняння іменованих чисел в межах 100. Задачі на знаходження суми. Поділ многокутника відрізками.
01.04 Письмова нумерація чисел в межах 100.Запис чисел в нумераційній таблиці. Задачі на знаходження невідомого доданку.
03.04 Лічба десятками. Порівняння чисел в межах 100. Вирази на 2 дії.

Тестові задачі в малюнках (МАТЕМАТИКА)

https://naurok.com.ua/test/zadachi-1-klas-37715.html

Додаткові завдання з математики (посилання)

Вправи (посилання)

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

(ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ)

16.03 Де міститься вода?(с. 53-54) .ЗошитС.24 https://www.youtube.com/watch?v=Bymq2Ptxt9c
17.03 Які властивості має вода?( С.55) https://www.youtube.com/watch?v=0Nth69VtlbQ
18.03 Чому нам потрібна вода? С. 56. Зошит С.25
30.03 Що означають слова «земля» і «ґрунт»?(С.58). Зошит С.27 https://www.youtube.com/watch?v=cIlXLoFhYps Цікава інформація про ґрунт https://www.youtube.com/watch?v=sfYKdB_FZJ8
31.03 Який склад має ґрунт?(С.59-60). Зошит С.28
01.04 Чому кажуть, що родючий ґрунт — «батько» врожаю?(С.61)

Шановні батьки! Разом з дітьми пропоную провести цікаві досліди з водою та поділитися враженнями в «Щоденнику вражень»!!!

Досліди для дітей з водою (з допомогою батьків)
https://www.youtube.com/watch?v=v9q2VfYePbE

Музичне мистецтво

19.03 Прослухати білоруську народну пісню «Савка та Гришка». Намалювати ілюстрацію до пісні.

02.04 Прослухати веснянку «Щебетала пташечка». Проплескати ритм пісні.

АНГЛІЙСЬКА МОВА (посилання)

Дата Виконати завдання
19.03.20 С.83-84(підручник),с.62-63(РЗ), с.7-8(прописи)
20.03.20 С.85-86(підручник),с.64-65(РЗ)
02.04.20 С.86(Підручник), С.65(РЗ)
03.04.20 С.87-88(Підручник),С.68-69(РЗ), С.8-10(прописи)

Фізична культура (посилання)

16.03.20 - Загально-розвивальні вправи

17.03.20- Загально-розвивальні вправи

20.03.20- Загально-розвивальні вправи

Загально-розвивальні вправи( 10 хв)

1. Вихідне. положення.— стійка, ноги разом, руки на пояс. 1 — стати на носки; 2 — повернутися у вихідне положення 6—8 р. Високий підйом
2. В. п.— стійка, ноги на ширині плечей, руки на поясі голова дивиться прямо 1 — повернути голову вліво та доторкнутися плечем до підборіддя; 2 — в. п; 3 —- повернути голову вправо та доторкнутися плечем до підборіддя ; 4 — в. п. 4—6 р. Темп виконання — повільний
3. В. п.— стійка, ноги на ширині плечей, кисті до плечей. 1—4 рази — колові оберти руками вперед; 5—8 — назад 4—6 р. Вправу виконувати інтен­сивно
4. В. п.— стійка,ноги на ширині плечей, руки зігнуті перед грудьми. 1 — поворот тулуба праворуч; 2 — ліворуч 6—8 р. Темп виконання — повіль­ний, без різких рухів
5. В. п.— стійка, ноги нарізно, руки на пояс. 1 — нахил тулуба праворуч, ліву руку підняти вверх; 2 — в. п.; 3 — нахил ліво­руч, праву руку підняти вверх; 4 — в. п. 8—10 р. Спина пряма, тягнутися за рукою, живіт утягнутий
6. В. п.— ноги нарізно, руки на пояс. 1 — нахил тулуба униз, руками торкнутися підлоги; 2 — в. п. 6—8 р. Коліна не згинати
7. В. п.— стійка, ноги нарізно, руки у сторони. 1 — присісти на повній ступні, руки вперед; 2 — в. п. 6—8 р. Темп виконання — повільний
8. В. п.—- руки у сторони. 1 — змах лівою ногою вперед і сплеск у долоні під нею (видих); 2 — в. п. (вдих); 3 — змах правою ногою вперед і сплеск у долоні під нею (видих); 4 — в. п. (вдих) 4—6 р. Не згинати ноги. Темп вико­нання — повільний
9. В. п.— руки на пояс. 1—3 — стрибки на обох ногах; 4 — стрибок з поворотом на 180 ° 4 р. Виконати вправу по два повороти в одну сторону, а потім — в іншу
Дата Тема уроку
30.03.20 ІБЖ. Біг із низьокого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Дивитися відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=C84BaGhn3Q4
https://www.youtube.com/watch?v=L6bi7k_3gz0
https://www.youtube.com/watch?v=rR-cU9Dikxo
31.03.20 ІБЖ. Ходьба «змійкою». Біг до 500. Ігри. Дивитися відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=rR-cU9Dikxo

https://www.youtube.com/watch?v=C84BaGhn3Q4
03.04.20 ІБЖ. ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри Дивитися відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=C84BaGhn3Q4

https://www.youtube.com/watch?v=rR-cU9Dikxo
Кiлькiсть переглядiв: 505

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.