Поглиблення знань про колір, його виражальні можливості. Асоціативне сприйняття кольорів (за настроєм).
Ø Малюнки на тему «Природа прокидається», «Весняне чудо-дерево».
Елементарні поняття про гармонію споріднених кольорів (наприклад, блакитний – синій – фіолетовий, світло-зелений – зелений – темно-зелений тощо).
Ø Малюнок на тему «Весняна галявина».
Ø Створення засобами кольору певного за характером виразного образу.
Малюнок на тему «Дивовижні метелики».
(ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ)
16.03 | Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у«віночку» (с. 70-71). | |
17.03 | Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту. | |
18.03 | Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Формування вмінь читання за текстом збірки «Читаю залюбки» (про весну) | |
18.03 | Закріплення написання слів з апострофом. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту. | |
19.03 | Народні перлинки.Заклички. Мирилки. (с. 72-73) | |
19.03 | Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Списування з друкованого тексту (Буквар) | |
20.03 | Народні перлинки. Пісні-ігри. Колискові пісні. Загадки С.74-75) | |
20.03 | Закріплення написання вивчених букв. Само диктант слів, вивчених літер | |
30.03 | Казки-мультфільми. Казка «Кривенька качечка»(с.76-77) https://www.youtube.com/watch?v=h0WIdfgxjJc | |
31.03 | Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Списування з друкованого тексту. | |
01.04 | Українська народна казка «Ворон, куріпка і мишка» (с.78-79) Перегляд мультфільму Івана Франка «Фарбований Лис» https://www.youtube.com/watch?v=qYvx9A7dOHY | |
01.04 | Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Складання і запис речень | |
02.04 | Літературні казки. Сучасні казки. А М’ястківський «Чарівне яєчко»(с.82-83) | |
02.04 | Звуко-буквений аналіз слів. Самодиктант слів. Самоперевірка написаного | |
03.04 | Сучасні казки. «Їжачки» за Ю. Ярмишем. (с.84-85) | |
03.04 | Списування з друкованого тексту. (Буквар) |
(ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ)
( за завданнями друкованої основи з математики)
16.03 | Складання задач за малюнком і запитаннями, схемами. Підбір запитання до умови. Кругові вирази. | |
17,03 | Розв'язування текстових і логічних задач. Обчислення виразів на додавання і віднімання в межах 20. | |
18.03 | Нумерація чисел від 21 до 100. Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39.Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння іменованих чисел | |
20.03 | Утворення і назва чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Задачі вивчених видів. Малювання візерунків з ламаних ліній. | |
30.03 | Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100. Задачі на суму та остачу. | |
31.03 | Лічба десятками в межах 100. Порівняння іменованих чисел в межах 100. Задачі на знаходження суми. Поділ многокутника відрізками. | |
01.04 | Письмова нумерація чисел в межах 100.Запис чисел в нумераційній таблиці. Задачі на знаходження невідомого доданку. | |
03.04 | Лічба десятками. Порівняння чисел в межах 100. Вирази на 2 дії. |
(ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ)
16.03 | Де міститься вода?(с. 53-54) .ЗошитС.24 https://www.youtube.com/watch?v=Bymq2Ptxt9c | |
17.03 | Які властивості має вода?( С.55) https://www.youtube.com/watch?v=0Nth69VtlbQ | |
18.03 | Чому нам потрібна вода? С. 56. Зошит С.25 | |
30.03 | Що означають слова «земля» і «ґрунт»?(С.58). Зошит С.27 https://www.youtube.com/watch?v=cIlXLoFhYps Цікава інформація про ґрунт https://www.youtube.com/watch?v=sfYKdB_FZJ8 | |
31.03 | Який склад має ґрунт?(С.59-60). Зошит С.28 | |
01.04 | Чому кажуть, що родючий ґрунт — «батько» врожаю?(С.61) |
19.03 Прослухати білоруську народну пісню «Савка та Гришка». Намалювати ілюстрацію до пісні.
02.04 Прослухати веснянку «Щебетала пташечка». Проплескати ритм пісні.
Дата | Виконати завдання |
19.03.20 | С.83-84(підручник),с.62-63(РЗ), с.7-8(прописи) |
20.03.20 | С.85-86(підручник),с.64-65(РЗ) |
02.04.20 | С.86(Підручник), С.65(РЗ) |
03.04.20 | С.87-88(Підручник),С.68-69(РЗ), С.8-10(прописи) |
16.03.20 - Загально-розвивальні вправи
17.03.20- Загально-розвивальні вправи
20.03.20- Загально-розвивальні вправи
Загально-розвивальні вправи( 10 хв)
1. Вихідне. положення.— стійка, ноги разом, руки на пояс. 1 — стати на носки; 2 — повернутися у вихідне положення | 6—8 р. | Високий підйом |
2. В. п.— стійка, ноги на ширині плечей, руки на поясі голова дивиться прямо 1 — повернути голову вліво та доторкнутися плечем до підборіддя; 2 — в. п; 3 —- повернути голову вправо та доторкнутися плечем до підборіддя ; 4 — в. п. | 4—6 р. | Темп виконання — повільний |
3. В. п.— стійка, ноги на ширині плечей, кисті до плечей. 1—4 рази — колові оберти руками вперед; 5—8 — назад | 4—6 р. | Вправу виконувати інтенсивно |
4. В. п.— стійка,ноги на ширині плечей, руки зігнуті перед грудьми. 1 — поворот тулуба праворуч; 2 — ліворуч | 6—8 р. | Темп виконання — повільний, без різких рухів |
5. В. п.— стійка, ноги нарізно, руки на пояс. 1 — нахил тулуба праворуч, ліву руку підняти вверх; 2 — в. п.; 3 — нахил ліворуч, праву руку підняти вверх; 4 — в. п. | 8—10 р. | Спина пряма, тягнутися за рукою, живіт утягнутий |
6. В. п.— ноги нарізно, руки на пояс. 1 — нахил тулуба униз, руками торкнутися підлоги; 2 — в. п. | 6—8 р. | Коліна не згинати |
7. В. п.— стійка, ноги нарізно, руки у сторони. 1 — присісти на повній ступні, руки вперед; 2 — в. п. | 6—8 р. | Темп виконання — повільний |
8. В. п.—- руки у сторони. 1 — змах лівою ногою вперед і сплеск у долоні під нею (видих); 2 — в. п. (вдих); 3 — змах правою ногою вперед і сплеск у долоні під нею (видих); 4 — в. п. (вдих) | 4—6 р. | Не згинати ноги. Темп виконання — повільний |
9. В. п.— руки на пояс. 1—3 — стрибки на обох ногах; 4 — стрибок з поворотом на 180 ° | 4 р. | Виконати вправу по два повороти в одну сторону, а потім — в іншу |
Дата | Тема уроку | |
30.03.20 | ІБЖ. Біг із низьокого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Дивитися відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=C84BaGhn3Q4 https://www.youtube.com/watch?v=L6bi7k_3gz0 https://www.youtube.com/watch?v=rR-cU9Dikxo | |
31.03.20 | ІБЖ. Ходьба «змійкою». Біг до 500. Ігри. Дивитися відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=rR-cU9Dikxo https://www.youtube.com/watch?v=C84BaGhn3Q4 | |
03.04.20 | ІБЖ. ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри Дивитися відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=C84BaGhn3Q4 https://www.youtube.com/watch?v=rR-cU9Dikxo |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.