• Ви знаходитесь тут:

  • ШКОЛА
  • Для учнів

Юний друже!

Тобі пощастило ввійти до великої шкільної родини, де панує любов, праця, творчість…

Залиш добрий слід в історії школи: вирости дерево, квіти під вікнами свого класу – і твоя школа перетвориться в квітучий сад.

Зроби життя однокласників цікавим – і приємні спогади про спільні справи з’єднають ваші долі назавжди!

Порадуй своїх батьків і вчителів успіхами в навчанні – і вони стануть найщасливішими у світі.

Рости добрим, розумним, чесним – і школа буде пишатися тобою!

Здійсни свої мрії, хай твоє ім’я стане славетним!

СІМ порад учню від директора школи:

Порада перша і найтяжча.

Ніколи не намагайся отримати все і відразу.

Пам'ятай, що успіх - це насамперед праця.

Порада друга - про любов.

Обов’язково зміни своє відношення до людей, які тебе оточують.

Хочеш, щоб тебе любили люди - полюби їх сам.

Порада третя - особлива.

Усілякий раз, коли ти виходиш з дому, підніми підборіддя, тримай високо голову і наповни легені повітрям; жадібно вбирай сонячне світло; привітай своїх друзів посмішкою і вкладай душу в кожне рукостискання.

Порада четверта - про найдорожче.

Полюби себе насамперед сам.

Це не значить, що ти повинен любуватися собою в дзеркало.

Просто стався з повагою до свого тіла, не отруюй його алкоголем та іншими ядами.

Думка – найбільша сила. Зберігай належний душевний стан – будь завжди мужній, щирий і в хорошому настрої.

Порада п'ята - пріоритетна.

Не розпорошуй свої сили відразу у всіх напрямках.

Вибери кілька важливих для тебе справ і наполегливо вдосконалюйся саме в них.

Хоча спробувати себе в нових справах ніколи не завадить.

Порада шоста - навчайся!

Навчайся все своє життя.

Спробуй у своїх думках твердо вирішити, що ти хочеш зробити, а потім без вагань рухайся прямо до мети.

Порада сьома і остання (по списку, а не по значенню!)

Правильно мислити – значить творити. Ми стаємо схожими на те, до чого тягнуть нас наші серця.

Тримай підборіддя підтягнутим, а голову високо. І частіше, частіше посміхайся!

Пам’ятай!

Є в житті речі, які ніколи не знецінюються, не тьмяніють, не забуваються.

Це – Батьківщина, Мати, Любов, Школа.

З повагою, Наталія Миколаївна Бузовська

Єдині вимоги

/Files/images/1_veresnya/16-04-1 И-1000x1000.png

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ:

1. Учень приходить до школи за 10-15 хвилин до початку занять, чистий та охайний, у шкільній формі (постанова кабінету Міністрів України від 22 серпня 1996 р. №1004 «Про запровадження шкільної форми для учнів середніх закладів освіти»).При вході до школи дотримується правил ввічливості.

2. Забороняється приносити до школи та на її територію вибухові та вибухонебезпечні предмети , шкідливі для здоров`я речовини, зброю, спиртні напої, наркотики інші одурмаючі речовини та отрути, газові балончики.Жуйками дозволяється користуватися за межами школи.

3. Учень приходить до школи за 10-15 хвилин до початку занять, чистий охайний, у шкільній формі, при собі мати змінне взуття. При вході у школу дотримується правил ввічливості, знімає в гардеробі верхній одяг, міняє взуття і прямує до місця проведення уроку.

4. Забороняється приносити до школи та на територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогнебезпечні предмети і речовини: спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики.

5. Не дозволяється без дозволу педагогів йти зі школи і з її території в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен пред’явити кл. керівнику довідку від лікаря, або записку від батьків (або особи, яка їх заміняє), про причину відсутності на заняттях. Пропускати заняття безз поважних причин забороняється.

6. Учень школи приносить необхідні навчальні приладдя: книги, зошити,щоденник. Приходить до школи з підготовленим домашнім завданням з предметів згідно з розкладом уроків.

7. Учень проявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші школярі – молодшим, хлопчики – дівчаткам.

8. Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім’я школи.

9. Учні бережуть майно школи, надають посильну допомогу в його ремонті, акуратно відносяться як до свого, так і до чужого майна.

ПОВЕДІНКА НА ЗАНЯТТЯХ:

1. При вході педагога в клас учні встають на знак вітання, сідають після того, як учитель відповість на питання і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час занять.

2. Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими, що не стосуються уроку, справами. Урочний час повинен використовуватися уярми тільки для навчальних цілей. За першою вимогою вчителя (класного керівника) необхідно пред’являти щоденник. Будь-які записи в щоденниках учнями повинні виконуватися охайно. Після кожного навчального тижня батьки учня ставлять свій підпис у щоденнику.

3. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен підняти руку і попросити дозвіл у вчителя.

4. Якщо учень хоче поставити запитання вчителю або відповісти на запитання вчителя, він піднімає руку. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення заняття, учень має право покинути клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.

ПОВЕДІНКА ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ЗАНЯТЬ:

1. До початку уроку учень повинен: прибути до кабінету до першого дзвінка; після першого дзвінка з дозволу вчителя увійти до класу і підготуватися до уроку.

2. Під час перерви учні зобов’язані: навести чистоту та порядок на своєму робочому місці; вийти з класу; рухаючись коридорами, сходами, триматися правої сторони; підкорятися вимогам працівників школи, черговим учням; допомагати підготовляти клас на прохання вчителя до наступного уроку; у разі спізнення на урок постукати у двері кабінету, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попростити дозволу сісти на місце.

3. Під час перерв учням забороняється: бігати сходами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих до ігор; штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми; вживати непристойні вирази і жести на адресу будь-яких осіб, шуміти, заважати відпочивати іншим; палити в будівлі і на території школи.

4. Після закінчення занять учень повинен: одержати одяг з гардеробу, акуратно одягнутися і покинути школу, дотримуючись правил ввічливості.

5. Черговий по класу: знаходиться в класі під час перерви, забезпечує порядок у класі, провітрює приміщення; допомагає вчителю підготувати клас до наступного уроку; стежить і підтримує відповідні санітарні умови.

6. Учні, знаходячись в їдальні: підкоряються вимогам вчителя і працівників їдальні; дотримуються черги при купівлі їжі; проявляють увагу й обережність при отриманні і вживанні гарячих і рідких страв; вживають їжу й напої, придбані в їдальні чи принесені з собою, тільки в їдальні; прибирають за собою столові прибори і посуд після вживання їжі.

Правила користування мобільним зв’язком під час навчально-виховного процесу

1. Заборонити користування мобільними телефонами під час проведення навчальних занять усім учасникам навчально-виховного процесу, крім випадків, передбачених даними Правилами.

2. Користування мобільними телефонами усіма учасниками навчально-виховного процесу здійснюється лише до початку або після закінчення навчальних занять та під час перерв.

3. Категорично заборонити використання функцій фото- та відеокамери, диктофона, аудіопрогравача тощо під час навчально-виховного процесу.

4. Використання мобільних телефонів дозволяється лише з дозволу вчителя в окремих випадках:

4.1. У разі термінової необхідності здійснити телефонну розмову (як виняток, при травмуванні, розслідуванні, вирішенні питань оздоровлення та лікування) учень має отримати дозвіл учителя та скористатися телефоном за межами приміщення, де проходить навчальне заняття.

4.2. З дозволу учителя учень має право скористатися функціями калькулятора під час виконання практичних та лабораторних робіт, розв’язування складних задач з окремих предметів (математики, фізики, хімії, біології та ін..).

4.3. З дозволу вчителя учень має право використати функцію аудіопрогравача на уроках музики, заняттях вокальних гуртків.

4.4. Отримавши дозвіл вчителя, учень може скористатися телефоном для пошуку невідомого слова (терміну), тексту твору і т.ін.

4.5. При використанні мобільних телефонів дотримуватися порад з етичних норм.

Поради з етичних норм користування мобільним телефоном

Якщо телефонуєте ви:

· насамперед привітайтеся, назвіть організацію, яку ви представляєте, а також своє прізвище, ім’я та по батькові. Зазвичай перші слова телефонної розмови сприймаються нечітко, а тому свої прізвище та ім’я називайте останнім – принаймні це буде почуто;

· якщо телефонуєте в установу ч незнайомій людині, слід запитати прізвище, ім’я та по батькові свого співрозмовника. Можете також повідомити, з ким саме ви хотіли б поговорити.

· якщо телефонуєте у важливій справі, запитайте спершу, чи є у вашого співрозмовника достатньо часу для бесіди;

· попередньо напишіть перелік запитань, котрі необхідно з’ясувати, і тримайте його перед очима упродовж усієї бесіди;

· завжди закінчує розмову той, хто телефонує. Завершуючи розмову, неодмінно попрощайтеся, пам’ятаючи, що нетактовно класти слухавку, не дочекавшись останніх слів вашого співрозмовника;

· у разі досягнення важливих домовленостей згодом надішліть підтвердження листом або факсовим повідомленням.

Якщо телефонують вам:

· спробуйте якомога швидше зняти слухавку й назвіть організацію, яку ви представляєте;

· у разі потреби занотуйте ім’я, прізвище та контактний телефон співрозмовника;

· розмовляйте тактовно, ввічливо демонструйте розуміння сутності проблем того, хто телефонує;

· не кладіть несподівано слухавку, навіть якщо розмова є нецікавою, нудною та надто тривалою для вас;

· якщо ви даєте обіцянку, намагайтеся дотримати слова й виконати її якомога швидше. У разі виникнення складних запитань запропонуйте співрозмовникові зустріч для детального обговорення суті проблеми;

· завжди стисло підсумовуйте бесіду, перелічіть іще раз домовленості.

Незалежно від того, хто телефонує:

· будьте доброзичливими, у жодному разі не виказуйте свого невдоволення чимось;

· ставте запитання та уважно вислуховуйте відповіді на них;

· намагайтеся залишатися тактовним і стриманим, навіть якщо розмова стає вельми неприємною для вас;

· симпатія до вас зросте, якщо ви кілька разів упродовж бесіди назвете співрозмовника на ім’я та по батькові;

· особливо наголошуйте на найістотнішому. Якщо під час бесіди ви називаєте якісь числа, їх варто повторити кілька разів, аби уникнути прикрих непорозумінь;

· пам’ятайте, що по телефону звучання голосу значною мірою спотворюється, тому ваша артикуляція неодмінно має бути чіткою, темп мовлення – рівним, а тон – спокійним та витриманим;

· намагайтеся якомога ширше використовувати лексичні можливості літературної мови (насамперед багату синоніміку), але при цьому завжди висловлюйтеся стисло й точно, правильно побудованими реченнями. Стежте за логікою викладу своїх думок, послідовністю;

· розмовляйте середнім за силою голосом.

,

КІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ:

1. Учні не мають права пропускати заняття без поважних причин.

2. Учні не мають права під час знаходження на території школи та при проведенні шкільних заходів скоювати дії, небезпечні для власного життя і здоров’я та оточуючих.

3. Учні не мають права знаходитися в приміщенні школи після закінчення учбових занять або неурочних заходів без дозволу працівників школи.

/Files/images/dersew1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 693

Коментарi